• O jakości produktów i produkcji •
Kto opracowuje produkty?
Produkty projektujemy i rozwijamy sami. Przy ich opracowywaniu bierzemy pod uwagę najnowsze wyniki badań naukowych oraz opinie i doświadczenia ponad 400 000 naszych konsumentów.
Skąd pochodzą produkty?
Surowce do naszych produktów wybieramy z najwyższą starannością. Pozyskujemy je od europejskich producentów, wytwórców oraz dostawców spoza Europy. Naszym głównym celem jest, aby dana roślina lecznicza, żywność lub substancja czynna wykazywała swoje działanie. Nie oszczędzamy na jakości. Jeśli coś jest lepsze, ale droższe, wybieramy to.
Gdzie są produkowane produkty?
Niektóre produkty wytwarzamy sami, inne powstają w zakładach naszych partnerów. Wszystkie nasze produkty są produkowane w Europie.
Jaki system zarządzania jakością stosujecie?
W naszych zakładach, magazynach oraz w zakładach i magazynach naszych partnerów funkcjonuje system zarządzania jakością HACCP, ISO 22000 lub ISO 9001. Nie współpracujemy z firmami, które nie posiadają systemu zarządzania jakością.
Czy przeprowadzane są analizy i badania produktów?
W przypadku każdego produktu i surowca przeprowadzamy badania mikrobiologiczne oraz inne niezbędne testy. Niektóre produkty – na przykład algi – poddajemy także badaniom na obecność promieniowania i metali ciężkich.
Nasze produkty spożywamy my sami – nasi pracownicy, członkowie rodzin i dzieci – dlatego wprowadzamy do obrotu wyłącznie takie produkty, co do których mamy całkowitą pewność, że są wolne od zanieczyszczeń.
• O dostawie, płatności i paczce •
Ile muszę zapłacić za dostawę?
Szczegółowe informacje o kosztach dostawy znajdziesz tutaj:
https://www.mannavita.pl/pages/wysylka-platnosc
Czy istnieje próg wartości zamówienia dla darmowej dostawy?
Tak. Jeśli zamówisz za kwotę powyżej 99 €, pokrywamy koszty dostawy.
Jak szybko otrzymam produkty?
90% naszych klientów otrzymuje swoją paczkę w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Jak mogę śledzić trasę mojej paczki?
Gdy przekażemy paczkę firmie kurierskiej, otrzyma Pan/Pani e-mail z linkiem, dzięki któremu będzie można śledzić trasę przesyłki.
Jaką firmą kurierską wysyłają Państwo moją paczkę?
Większość naszych przesyłek dostarczamy obecnie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Jakie są metody płatności?
Aktualne metody płatności znajdzie Pan/Pani na tej stronie:
https://www.mannavita.pl/pages/wysylka-platnosc
Jak mogę zwrócić produkt?
W sprawie zwrotu produktu prosimy zapoznać się z tą stroną:
https://www.mannavita.pl/pages/anuluj
• Gwarancje •
Czy otrzymam gwarancję, że produkt zadziała?
Podczas opracowywania naszych produktów naszym głównym celem jest pomoc w łagodzeniu objawów chorób. Z takim celem rozwijamy produkty. Zespół Mannavita nie zajmuje się przeciętnymi produktami. Dla nas najważniejsza jest jakość i skuteczność.
Mimo to, ponieważ każdy organizm jest inny, nie możemy zagwarantować, że dany produkt na pewno poprawi Państwa stan zdrowia.
Czy obowiązuje gwarancja zwrotu pieniędzy?
Tak, jest. Na każdy produkt obowiązuje 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy. Nawet jeśli używał, spożywał lub wypróbował Pan/Pani produkt, zwrócimy cenę zakupu w ciągu 30 dni.
Dla nas najważniejsze jest, aby pomóc Państwu w osiągnięciu lepszego stanu zdrowia.
Szczegółowe informacje na temat gwarancji zwrotu pieniędzy i warunków znajdzie Pan/Pani tutaj: https://www.mannavita.pl/pages/gwarancje
• Pytania dotyczące produktów •
Jak mogę odmierzyć 1 gram i 0,5 grama łyżeczką do mleczka pszczelego?
Ilość jest oznaczona na trzonku łyżeczek do podawania mleczka pszczelego.
1 i 0,5 grama odpowiadają ilości odmierzanej płaskimi miarkami.
Do czego służy saszetka "Cryos" znajdująca się w opakowaniu mleczka pszczelego lub surowego pyłku kwiatowego?
Saszetka „Cryos” znajdująca się w opakowaniu to żel służący do chłodzenia produktów. Nie nadaje się do spożycia ani do stosowania na skórę. Może być używana jako wkład chłodzący – po przechowywaniu w zamrażarce.
Gdzie znajdę miarkę w pojemniku Multikollagen?
Miarkę do produktu Multikollagen znajdą Państwo w opakowaniu, w proszku napoju.
Gdzie znajdę miarkę w pojemniku ElektronyK+?
Miarkę do produktu ElektronyK+ znajdą Państwo w opakowaniu, w proszku napoju.
Czy mogę pić więcej soków owocowych niż zalecana dzienna ilość?
Tak.
Czy mogę przyjmować więcej kapsułek z poszczególnych produktów niż zalecana dzienna ilość?
Nasze produkty składają się z naturalnych składników pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Do produkcji używamy bardzo niewielkiej ilości sztucznych – izolowanych związków chemicznych. Oznacza to również, że produkty Mannavita można bez obaw spożywać w podwójnej lub potrójnej dawce, zwłaszcza jeśli uważają Państwo, że przyniesie to lepszy efekt.
• Dalsze pytania specjalistyczne •
Czy mogę dokonać zakupu osobiście?
Obecnie nie jest to możliwe. Nasz centralny magazyn znajduje się na Węgrzech, w pobliżu Budapesztu. Jeśli będą Państwo w Budapeszcie, mogą Państwo osobiście odwiedzić nasz centralny sklep.
Nasz adres: Mannavita - Budapest.
Czy mogę rozmawiać z Państwem telefonicznie?
Obecnie prowadzimy wyłącznie obsługę klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszymi pracownikami pod adresem info@mannavita.pl na adres e-mail.
Jestem sprzedawcą, czy mogę dystrybuować Państwa produkty?
Tak. Proszę zapoznać się z warunkami na poniższej stronie: